Elehant_right_700.png

FRIlansare sätter pricken över i:et

Att ta hjälp av oss ökar flexibiliteten i organisationen och tillför energi och kreativitet när det behövs som mest. När vi matchar duktiga människor med organisationer som är öppna för nya influenser händer det saker. Vi jobbar med personliga rekommendationer och sammanför frilansar med organisation baserat på tidigare erfarenheter, expertis och personlighet.

Riktigt duktiga personer kommer alltid kunna välja vem de jobbar med. Många rapporter pekar på samma trend – alltfler väljer att vara egenanställda. Det innebär att det finns en växande kompetenspool som kan göra stor skillnad för din organisation. Genom Moatjé får du tillgång till just de nyckelkompetenser som behövs för att navigera rätt och skapa långsiktigt framgångsrika varumärken. 

VÅR PROCESS


1. INTRODUKTION

Vi inleder relationen med att träffas för att prata igenom era behov, utmaningar och målbild. Vi är noga med att anpassa uppdrag efter personlighet. Det är viktigt att både ni och frilansaren trivs med varandra för att slutresultatet ska bli bra. 


2. MATCHNING

När ni har behov av hjälp presenterar vi förslag på frilansar som matchar era önskemål. 


3. UPPFÖLJNING

Vi följer upp kontinuerligt och utvärderar insatsen. Långsiktighet och hög kvalitet går hand i hand och ger både glada kunder och frilansare. 


 

/15 November, 2017/

Vi ser fram emot fortsatt samarbete med the Swedish House of Finance at the Stockholm School of Economics under 2018. 

”Swedish House of Finance at the Stockholm School of Economics är Sveriges nationella forskningscentrum för finansiell ekonomi. Vi faciliterar och stimulerar dialog om finansiella frågor mellan akademin och beslutsfattare inom privat och offentlig sektor. Moatjé bidrar med löpande support till vår kommunikationsavdelning. Genom innehållsproduktion, som bollplank i strategiska frågor och som en kreativ partner har vi tillsammans kunnat ta ett stort steg framåt i vår externa kommunikation. Jag ser fram emot att fortsätta samarbetet och ytterligare förstärka vårt kommunikativa avtryck under 2018.” 

– Kim Hansson, Director of Communications, Swedish House of Finance